مناسب نبودن وزن افراد و ظرفیت تحمل دستگاه

تردمیل ها دارای ظرفیت تحمل‌های مختلفی هستند و اگر به این نکته توجهی نشود و فردی با وزن بیشتری از ظرفیت تحمل تردمیل روی آن راه برود به تردمیل فشار آمده و خیلی زود دچار اصطلاک شده و در مدت‌زمان کوتاهی فرسوده می‌شود تحمل این فشار برای دستگاه باعث باعث سوختن موتور تردمیل می‌شود.

استفاده غلط از دستگاه

رعایت نشدن بعضی از موارد ساده باعث می‌شود که به دستگاه تردمیل آسیب جدی وارد شود و دستگاه دچار مشکل و خرابی و فرسودگی شود یکی از این نکات به‌ظاهر ساده و مهم طریقه روشن کردن دستگاه تردمیل می‌باشد.
ابتدا باید کف پای خود را بر روی دستگاه  گذاشته و بعد تردمیل را روشن نموده و به‌ آهستگی شروع به قدم زدن نمود و تردمیل را از سرعت را از کم به زیاد تغییر دهید. رعایت نکردن همین نکته ساده باعث می‌شود اینورتر و یا برد راه‌انداز سوخته و دستگاه دچار خرابی شود.

عدم روغن‌کاری و سرویس تردمیل

از مواردی که گاهی باعث خرابی دستگاه می‌شود عدم سرویس به ‌موقع تردمیل و یا عدم روغن‌کاری دستگاه می‌باشد. در بعضی موارد هم روغن‌کاری تسمه تردمیل به‌ شگا صحیحی صورت نمی گیرد که این مورد نیز باعث خرابی دستگاه تردمیل می شود.
سرویس به‌موقع و همچنین استفاده از روغن باکیفیت ( روغن سیلیکون) باعث افزایش عمر تردمیل می‌شود.

تغییرات ولتاژ , نوسانات برق

از عوامل دیگری که هنگام استفاده از تردمیل باید به آن توجه کرد و در حفظ و نگهداری هرچه بهتر تردمیل مهم است میزان ولتاژ برق ورودی دستگاه تردمیل می‌باشد. نوسانات برق باعث بروز مشکل و خرابی و فرسودگی در تردمیل می باشد.

عدم سرویس به موقع سنسور سرعت

ازجمله عوامل موثر که می‌توان گفت از
مهمترین علت خرابی تردمیل است سنسور سرعت تردمیل می‌باشد. با توجه به اهمیت بالای این قطعه سعی کنید به ‌طور سالیانه و مرتب سنسور سرعت تردمیل را سرویس کرده تا عمر تردمیل شما طولانی‌تر شده و این عمل باعث افزایش عملکرد دستگاه می‌شود.

تردمیل هم مانند سایر وسیله نیاز به نگهداری و سرویس منظم دارد.
شما به راحتی می توانید با استفاده از متخصصین مجرب تعمیر تردمیل و سرویس تردمیل خود را به الو جیم بسپارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *